Review SvenWarmteTechniek

45 berichten op 5 pagina's
Saskia K
19-04-18 14:04:45
Firma houdt zich keurig aan de gemaakte afspraken. Geen slappe verkooppraatjes, nuchtere jongens. Nieuwe ketel netjes geplaatst en ingeregeld. Mannen hebben netjes gewerkt, ze moesten nog even op zoek naar een (klein) gaslek in de woning anders mag er niet worden opgeleverd, maar ook dat is (met een kleine bijbetaling voor het meerwerk) goed verholpen. Ze namen ook de administratie voor de cashback-regeling bij Vaillant (geld keurig gestort op rekening). Ben dus zeer tevreden over dit bedrijf, ook omdat ze goed de veiligheidsvoorschrifte­n in de gaten houden. Aanrader wat ons betreft!
Edwin van der Graaff
19-03-18 19:28:25
Al een jaar of 15 een tevrede klant.
Vandaag eind van de middag had ik geen warm water meer.
Gebeld en binnen 10 minuten stond er een monteur voor de deur.
Snel en vakkundig het probleem verholpen.
Top gedaan!
Theo van Geffen
11-01-18 12:42:42
ik heb het Honeywell Evo home systeem laten plaatsen door de mannen van Sven Warmtetechniek..Het systeem regelt iedere ruimte temperatuur onafhankelijk van de thermostaat die in de woonkamer hangt. Het is geen goedkoop systeem maar maakt wel een einde aan het feit dat de thermostaat in de woonkamer alles bepaalt qua.temperatuur.Het was "alles aan,alles uit"Dit systeem heeft onafhankelijke thermostaatknoppen per radiator die je via de regelunit instelt of met de app.op je telefoon.Werkt perfect.
Sven heeft weer een puik stukje werk afgeleverd.­Installatie,­montage en een duidelijke uitleg gegeven.
Die jongens snappen het.
Paola Riet s babyhoek
11-01-18 09:32:35
Al dertig jaar klant, super bedrijf! Maar de kracht van het bedrijf zijn de mensen die er achter staan. Laten je nooit in de steek.En als ondernemer heb je goede dienstverleners nodig.En daarnaast hebben ze super personeel.Gisteren heef zo n kanjer weer gezorgd dat het weer lekker warm in mijn bedrijf is.
Grote klassen, zou Sven aan iedereen aanbevelen.
John en Mary Rietveld
16-11-17 16:13:52
Wij hadden een nieuwe ketel besteld en deze zou 1-12-2017 geplaatst worden, de oude ketel gaf echter voor die tijd compleet de geest. Op 15-11-2017 hebben wij het probleem verteld, dezelfde middag kon de nieuwe ketel geïnstalleerd worden uitmuntende service. De monteurs hebben uitstekend werk afgeleverd, echte vakmensen met liefde voor hun vak. Wij kunnen weer douchen en zitten er weer warmpjes bij.
de Jonge
11-11-17 11:28:38
In vervolg op de eerdere reparaties nu nieuwe combi-ketel laten plaatsen. Eigenlijk eerst later, maar oude ketel viel steeds weer uit (ouderdom), dus weekje vervroegd. Krappe ruimte, maar keurig werk afgeleverd. We zitten er weer warmpjes bij. Heerlijk gevoel en complimenten aan de twee monteurs. Hard gewerkt en netjes opgeruimd. Complimenten.
M. Van der velden
07-11-17 07:29:24
Jongens Top Klasse.
Ik had een afspraak voor de 1e onderhoudsinspectie. Echter bleek al vrij snel dat de boel niet veiling was er een nieuwe cv moest komen. Van een 1e mogelijkheid op 20november toch wat geschoven en maar direct aangepakt. Na een kleine bug op Zaterdag in de thermostaat die ook weer heel snel en netjes was opgelost zit ik er nu weer warmpjes en veiling bij.

Jongens bedankt voor de goeie service!
de Jonge
03-11-17 10:09:11
Gisteravond storing aan de C.V. ketel (combi met warm water). Sven gebeld en gelijk gekomen. Bepaalde klep bleef hangen. Reparatie uitgevoerd. Na 15 minuten ketel wederom in storing.
Opnieuw gebeld en meteen gekomen. Nu bleek thermo koppel stuk. Opnieuw gerepareerd. Na uurtje belde monteur om te vragen of alles in orde was. Prima service. Gelijk afspraak gemaakt voor vervanging van 19 jaar oude ketel. Zijn al heel lang klant bij Sven met onderhoudscontract en altijd tot volle tevredenheid. Zijn in verleden zelfs op Kerstavond geholpen door via telefonisch contact ketel zelf weer aan de praat te krijgen.
B moree
30-10-17 21:50:48
Een jaar geleden een nieuwe ketel laten installeren, deze werkt naar volle tevredenheid. Enige tijd na de installatie hadden we tijdens het warmwatertappen last van bonkende (warmwater) leidingen en in de keuken ging de warmwaterkraan spontaan water geven. Zelf dachten we dat het aan de "nieuwe" ketel te wijten was. Sven gebeld en probleem uitgelegd en hebben de installatie gecontroleerd en kwamen tot de conclusie dat de oorzaak in de keukenkraan gezocht moest worden. Op hun advies de keukenkraan vervangen door een nieuwe en het probleem is 100% opgelost!
SVEN hartelijk dank voor deze zeer gewaardeerde goede en ook nog eens gratis SERVICE.
Monique van den Tol
19-10-17 10:18:38
Gisteren door Sven Installatietechniek nieuwe CV-ketel ( Valliant Eco-Tech ) laten plaatsen en tevens nog wat andere werkzaamheden laten verrichten. Echt goed werk verricht door Ed en Bjorn, vakmensen en werken zeer netjes ! Ketel zo stil...heerlijk.
In het vervolg ook onderhoud door Sven, geeft gerust gevoel en
betrouwbaar. Bedankt allemaal voor de goede service !
Tonen: 5  10   20